Aanmelden

Voordat u klant kunt worden bij Super Sociaal, voeren we eerst een intakegesprek met u. We bekijken dan ook, aan de hand van een inkomenstoets, of u in aanmerking komt voor onze hulp.

U kunt via (0492) 55 28 76 contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Een e-mail sturen kan ook: administratie@supersociaal.nl

Op uw afspraak neemt u de onderstaande zaken mee:

Als u bewindvoering heeft:

  • budgetplan
  • overzicht van de schulden
  • overzicht van de afbetalingsregelingen
  • heeft u bovendien saneringskrediet, schuldregeling of WSNP, neem dan ook de brief van de gemeente of rechterlijke uitspraak mee

Als u uw eigen financiën regelt (dit geldt ook voor de zogenaamde boedelafdracht):

  • bankafschriften van de laatste drie maanden of inloggen op uw bankrekening via uw telefoon of computer van Super Sociaal (hiervoor dient u uw identifier of uw inlogcodes van uw bank mee te nemen)
  • het overzicht van de schulden (eventueel op te vragen bij de gemeente als u aangemeld bent voor schulddienstverlening)
  • eventueel overzicht afbetalingsregeling
  • polis van de zorgverzekering

Bent u verhinderd voor een afspraak, meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren. Als u te laat bent of niet op een afspraak komt, moet u een nieuwe afspraak maken. In de tussenliggende tijd kunt u niet winkelen bij Super Sociaal.